Nechci jen čekat, až někdo přijde do showroomu.

Víte, kterým okamžikem končí obchodní schůzka a proč je dobré mít s klientem vše domluveno ještě předtím?

Také si řekneme o možnostech, kterými lze přitáhnout více zákazníků a nečekat na ně jen s rukama složenýma v klíně.

Poté si připomeneme, proč je dobré říkat občas klientům „ne“ a jak to dělat diplomaticky.

A nakonec si ukážeme chytrý papírový zápisník a prozradím vám, kde se v letošním roce potkáme naživo.

Je toho dneska hodně, tak si udělejte více času :)

Odkazy z dnešního dílu:

Miroslav Princ  http://www.prodejpotelefonu.cz/

Nahrávka prvního školení v tomto roce – Řidičák na rok 2018 https://janlaibl.cz/blog/nahravka-z-prvniho-skoleni-u-me-ve-firme-ridicak-na-rok-2018/

Přednášky v tomto roce  https://janlaibl.cz/prednasky/

Rocketbook http://www.rocketbook.cz

Tomáš Baránek http://lifehacky.cz

Paper like https://paperlike.com

 

Termíny workshopů pro obchodníky: http://workshopy.janlaibl.cz

Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na www.janlaibl.cz/janicnechci

Knížka “Šéfe! Oni nic nechtějí” pro vedoucí obchodních týmů, kteří chtějí, aby jejich obchodníci více prodávali: http://www.janlaibl.cz/sefe-oni-nic-nechteji/

Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: www.janicnechci.cz

Video kurz “Vedení a koučink obchodního týmu” na vzdělávacím portálu Seduo: www.janlaibl.cz/seduo/vot

Video kurz “Profese obchodník” vás naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: www.profeseobchodnik.cz