Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí?
Proč je důležité, aby emoce při komunikaci se zákazníkem zazněly a nespoléhali jste se na to, že si je zákazník sám domyslí?
Prozradím vám, jak si já sám připomínám svoje cíle a vize a co mi dlouhá léta viselo nad postelí ;)
—
Aplikace Call Smartly: http://callsmartly.com
—
Termíny workshopů pro obchodníky: http://workshopy.janlaibl.cz
Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na www.janlaibl.cz/janicnechci
Knížka “Šéfe! Oni nic nechtějí” pro vedoucí obchodních týmů, kteří chtějí, aby jejich obchodníci více prodávali: http://www.janlaibl.cz/sefe-oni-nic-nechteji/
Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: www.janicnechci.cz
Video kurz “Vedení a koučink obchodního týmu” na vzdělávacím portálu Seduo: www.janlaibl.cz/seduo/vot
Video kurz “Profese obchodník” vás naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: www.profeseobchodnik.cz