Je dobré zákazníkům ukázat, že nejsou jedinými zákazníky, o které se staráte?

Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí?

Proč je důležité, aby emoce při komunikaci se zákazníkem zazněly a nespoléhali jste se na to, že si je zákazník sám domyslí?

Prozradím vám, jak si já sám připomínám svoje cíle a vize a co mi dlouhá léta viselo nad postelí ;)

Aplikace Call Smartly: http://callsmartly.com

Termíny workshopů pro obchodníky: http://workshopy.janlaibl.cz

Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na www.janlaibl.cz/janicnechci

Knížka “Šéfe! Oni nic nechtějí” pro vedoucí obchodních týmů, kteří chtějí, aby jejich obchodníci více prodávali: http://www.janlaibl.cz/sefe-oni-nic-nechteji/

Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: www.janicnechci.cz

Video kurz “Vedení a koučink obchodního týmu” na vzdělávacím portálu Seduo: www.janlaibl.cz/seduo/vot

Video kurz “Profese obchodník” vás naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: www.profeseobchodnik.cz