Jak si vytvořit strategii, aby zákazník koupil teď a od vás

Léto nemusí být nejslabším obdobím v roce.
Jak se argumentačně připravit, aby u nás chtěl zákazník koupit právě teď.
Prozradím vám, co se změnilo v práci obchodníka za poslední roky. A že toho je.

Další otázky do #janicnechci pokládejte zde: https://bit.ly/dotazy-janicnechci

Odkazy, které stojí za návštěvu:
✅ Získejte další know how z našeho blogu: https://www.kazdyprodava.cz/blog
✅ Stáhněte si zdarma e-booky, vzory a zkratky, které se vám budou hodit do byznysu: https://www.kazdyprodava.cz/materialy-zdarma
✅ Spolupracujme dlouhodobě a posuňte svou firmu díky kombinaci konzultací, workshopů, manuálů, výjezdů za zákazníky atd.: https://bit.ly/KPspoluprace
✅ Řešme konkrétní situace na konzultaci: https://bit.ly/KP-konzultace
✅ Zdokonalte své dovednosti na workshopech: https://bit.ly/KPworkshopy
✅ Přiveďte do své firmy a obchodu řád s manuálem na míru: https://bit.ly/KPmanualprodeje

Spojme se na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/janlaibl/

Nezapomeňte dát odběr, ať vám neunikne další díl.

#janlaibl #kazdyprodava #firmy #business #obchod #obchodnik #strategie