Jak kvůli zapomínání přicházíme o uzavřené obchody

Až překvapivě snadno zapomínáme v naší praxi používat obchodní strategie, které nám už v minulosti fungovaly. A pak se nám zdá, že “zákazník se změnil”. Co udělat, abychom nezapomínali a nepřicházeli o uzavřené obchody?

Během tvorby užitků pro zákazníka musíme mít na paměti, že neprodáváme všem. Může nám ale užitek, který není pro každého, ve výsledku vydělat mnohonásobně více?

Při dosahování našich cílů v obchodním jednání si musíme uvědomit jedno hlavní pravidlo, které rozhodne o tom, jestli bude po našem nebo ne. Řekneme si o něm.

Z kolika procent ovlivňuje řeč těla náš úspěch v byznysu? Je důležitější prezentace, nebo obsah? Na co se více zaměřit?

Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na http://www.janlaibl.cz/janicnechci

Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: http://www.janicnechci.cz

Video kurz “Profese obchodník” vás bez čekání naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: http://www.profeseobchodnik.cz

hudba
Alesso Feat. Roy English – Cool ( C3EYOND Bootleg ) – C3EYOND Music
Armin Van Buuren Feat. Cindy Alma – Beautiful Life ( C3EYOND Remix ) – C3EYOND Music