Jak komunikovat s klientem po nepovedené zakázce

Jak komunikovat s klientem, u kterého se vám něco nepovedlo? Co udělat, abyste ho neztratili?

Jak nehavarovat při dosahování vašich cílů?

Používáte slovní spojení “že ano” a “že mám pravdu”?

Jak dopadla Posázavská stezka a co to pro vás znamená?

A na konec dnešního dílu si povíme o konferenci Mirka Prince Telefonujte chytře

Stránky konference Telefonujte chytře, http://www.callsmartly.com/konference-1609/

Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: www.janicnechci.cz

Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na www.janlaibl.cz/janicnechci

Video kurz “Profese obchodník” vás naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: www.profeseobchodnik.cz

Hudba
Alesso Feat. Roy English – Cool ( C3EYOND Bootleg ) – C3EYOND Music
Armin Van Buuren Feat. Cindy Alma – Beautiful Life ( C3EYOND Remix ) – C3EYOND Music