Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování

Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování, zvedá telefon, nedodržuje čas schůzky a ani vám nevěnuje pozornost? Jak ideálně reagovat? Dát mu to najevo, otočit to na něj? Jakým způsobem tomu předcházet?

Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi tady přijel něco prodat” na “vlastně bych mohl chtít něco koupit”.

Zabírá vám navolávání schůzek moc času a nejčastěji slyšíte: “Ano, ano… to my už máme vyřešený [a proto od vás nic nepotřebujeme]”? Jak se tomu vyhnout a zvýšit efektivitu navolávání?

To jsou dnešní tři hlavní témata v #janicnechci 52 ;)

Domlouvání schůzek po telefonu, Miroslav Princ – http://www.prodejpotelefonu.cz

Termíny workshopů pro obchodníky: http://workshopy.janlaibl.cz

Otázky do dalšího dílu mi pokládejte na www.janlaibl.cz/janicnechci

Knížka “Šéfe! Oni nic nechtějí” pro vedoucí obchodních týmů, kteří chtějí, aby jejich obchodníci více prodávali: http://www.janlaibl.cz/sefe-oni-nic-nechteji/

Knížka “Ne! Já nic nechci” pro obchodníky, kteří se rozhodli na sobě zásadně pracovat: www.janicnechci.cz

Video kurz “Vedení a koučink obchodního týmu” na vzdělávacím portálu Seduo: www.janlaibl.cz/seduo/vot

Video kurz “Profese obchodník” vás naučí prodat jakýkoliv produkt nebo službu: www.profeseobchodnik.cz